mandag 30. mars 2015

Poser / Bags

Her er to poser eller kurver om du vil? Har sett mange som syr disse for å brukes til brødkurver/poser.   Jeg har sydd disse til mine barn.

Den ene i gult stoff med små kaniner på. Jeg har fått brodert navnet "Kanel" på posen, det er altså det min datter sin kanin heter og hun skal bruke posen til å oppbevare kaninen sine godbiter og annet tilbehør. Synes den ble litt gøy og min datter var kjempe fornøyd. Ser ut som kaninvennen vår er fornøyd også. :)           ( takk til min sy-venninne Kjærsti for broderingen)

Den andre posen er sydd med det stilige "London" stoffet. Den fikk min sønn, han liker England, USA, byer og geografi. Synes det passet til ham. Tenker denne kan stå på pulten hans med småtteri oppi. :)







Here are two bags/baskets that I've sewn for my kids. 

The first one in a yellow bunny fabric and the name "Kanel" embroidered on it. "Kanel" means Cinnamon in English. :) My daughter plans to keep her bunnies goodies in the bag. 

The second one is for my son. I used this "London" fabric that I think is kind of cool. He likes England, USA, big cites and geography so this was perfect for him. He can put his nick knacks in there. 

Have a great week!

Torill :)



4 kommentarer:

  1. Så søte og passende poser! Disse vil nok bli tatt vel imot;) Riktig god påske.

    SvarSlett
  2. Så søte og tøffe stoffer.Den til E er den fra stoff og stil??knall.God påske til dere.

    SvarSlett
  3. kjempesøte! Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  4. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)