søndag 4. januar 2015

Stjerneduker / Stars

Hei, ja så var jeg her i dag også. Tenkte at jeg skulle vise noen av stjerne dukene jeg sydde for messen i november. Dere som har følgt meg en stund har sett de før men med andre stoffer tidligere. Disse stjernene er så flotte, synes jeg.











Hi, I am back again today to show you the stars I sewed for the Christmas craft show I mentioned yesterday. I love these stars, they look great on the table. :) If you have been following me for a while you've probably seen my earlier posts some years back. :)

Have a lovely sunday!

Torill :)

5 kommentarer:

  1. Flotte stjerneduker!
    Ønsker deg et kreativt 2015!

    SvarSlett
  2. Nydelige stjerner og for meg som har sysmaskinangst er jeg i høg beundring over sykunsten!

    SvarSlett
  3. Kjempe fine! Som alltid. :-)

    SvarSlett
  4. Disse stjernedukene er flotte! Og flotte som gaver er de også hvis en ikke har plass til dem selv.

    SvarSlett
  5. Kjempefine stjerneduker :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)