lørdag 3. januar 2015

Godt Nyttår / Happy New Year!

Godt Nyttår damer! Håper alle har hatt en fin feiring. Ja, nå er jeg tilbake etter en litt for lang bloggpause. Jeg var med på 2 julemesser i november og tenkte jeg kunne vise litt av det jeg har sydd i løpet av de neste par innlegg. Jeg sydde noen rundpinnemapper som ble stor suksess. Her ser dere noen ulike stoff valg. :) Det siste bilde er av en strikkepinne mappe med plass til et garnnøste.










Happy New Year ladies! Hope you had a lovely celebration. Well, I am back after a long break from my blog. I took part in 2 Christmas craft shows in November and thought I would show you some of the stuff I made. I sewed these folders/cover that you can keep circular knitting needles in. They were very popular gift ideas. A nice variation of fabrics. The last picture shows a folder for long knitting needles and yarn. Perfect for bringing with you when you are on the go! :)

1 kommentar:

  1. Strikkepinnemapper er både fint, praktisk og nyttig, så de ble nok populære,)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)