tirsdag 6. mai 2014

Penaler i friske farger/ Pencil cases in bright colors

Har sydd noen flere penaler. Denne gang i friske gladfarger. :) Jeg har sydd sminkepunger med dette samme stoffet tidligere. Det har vært så fint vær her i Bergen så dagene mine har gått til maling av huset men nå kom skyene og regnet så da blir det mer sytid fremover. 


I've sewn a few pencil cases again but this time in bright colors. The fabric might look familiar to you, I've sewn some make-up bags with this same fabric before. :) I've been busy painting the house these last weeks because the weather has been real nice here in Bergen. Now it's back to clouds and rainy weather, so I guess that means more time to sew.

Have a great tuesday!


Torill :)

7 kommentarer:

  1. Veldig søte, lekkert stoff:)

    SvarSlett
  2. Ja, det är verkligen vackra tyger som Du sytt pennfodralen i!

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Flotte penal du har laget :-)

    SvarSlett
  4. Å så fine pennal. Her er det lite søm for tiden for nå er det hagetid. Men kjenner jeg snart må ta meg noen timer ved symaskinen igjen. Holder på å skjære til stoff til sengetepper til barnebarna. Det tar lang tid når det er hele tre sengetepper som skal lages. Men jeg har ikke satt noen dato på når de blir ferdige :D Kos deg med søm og ...eh maling av hus? :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)