søndag 20. april 2014

Litt påskesøm/Easter sewing








Jeg har fått meg noen timer ved symaskinen i løpet av påsken. Jeg har blandt annet sydd denne poseholderen. Det blå/hvit rutete stoffet er rester fra når jeg sydde om kjøkken gardinene mine etter flyttingen. Dermed ble det en praktisk poseholder som jeg lenge har hatt lyst å sy. Den fine teksten har min venninne Kjærsti brodert for meg. Hun har en flott broderimaskin, heldiggrisen. :)) Fin mug rug med høne på fikk jeg også!


I've been getting some sewing done this Easter. I made myself this plastic grocery bag holder. The fabric is left overs from my kitchen curtains so now I have a matching bag holder. :) My friend Kjærsti did the embroidery on her machine.
I also got this cute mug rug from her. 



Happy Easter!

Torill

6 kommentarer:

  1. Så fin og praktisk pose du har sydd! Det gjorde seg med det flotte broderiet, og koselig med rutete stoff. Veldig søt mug rug! Takk for hyggelig hilsen hos meg! Kos deg videre i påsken! :) Klem fra Lisa

    SvarSlett
  2. Flott pose du har sydd, og så flott mugrug du har fått. :-)

    SvarSlett
  3. Koselig poseholder og fint påskebroderi :-)
    Fin dag til deg :-)

    SvarSlett
  4. Så fin poseholder :) -og flott mugrug, !

    SvarSlett
  5. Hei på deg :) Så fin pose du har sydd. Og "penalet" under var også så flott. Jeg holder på med en sommerveske, men når været er så fint er jeg heller ute så da får den heller ligge til en regnværsdag. :) klem Merethe

    SvarSlett
  6. Hei.Så kjempefint den ble.:))))))

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)