søndag 5. januar 2014

Årets første innkjøp / My first purchase this year




Jeg har kjøpt meg sykepleierstoff som jeg tenkte jeg skulle sy en penal eller sminkepung av. Min kusine sin datter studerer til å bli sykepleier og jeg tenkte at kanskje hun ville synes det var gøy med et sånt stoff. Egentlig har jeg innført kjøpe stopp og skal prøve å bruke det jeg har men innimellom må vi jo ha noe og kanskje spesielt basisstoffer.

My cousins daughter is studying to become a nurse so when I saw these fabrics I thought I could make a pencil case for the student or maybe a little make-up bag. Fun fabric anyway. :) I have sort of restricted myself to not buying anymore fabrics this year because I have SO much and I really need to start using some of it. Well we'll see how that goes, haha. :)

Have a lovely sunday!

Torill


9 kommentarer:

  1. Hei.ja desse stoffene er så fine.Spennendes og se hva du tryller frem av desse:)))Nydelig søndag til deg også.

    SvarSlett
  2. Stoffer må vi jo ha, og litt nytt også:-) Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  3. Artige disse motivstoffene , mye fint en kan finne på å sy av de :)

    SvarSlett
  4. Herlige stoffer! :) Mottakeren blir nok kjempeglad! :)

    SvarSlett
  5. Visst är det så att;
    vissa tyger känner man ju bara att man "måste" köpa för att de är så fina!

    Dollandesign

    SvarSlett
  6. Så flott, spennende å se hva du får ut av det! Ha en kreativ uke hos deg!

    SvarSlett
  7. Så spennende og kreativt:) Kult stoff:)

    Ønsker deg en fin ny uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  8. Morsomme stoff du har kjøpt, venter spent på hva du skal sy. Takk for besøket på bloggen min, og nei veska er ikke mitt eget design, mønsteret er laget av Sisters common tread.

    SvarSlett
  9. Artige stoffer dette! Det blir nok supert til pennal eller sminkepung.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)