søndag 18. august 2013

Vinnere av give away...

Ja, da har vi hatt trekning av give away og som vanlig så har 10 åringen stått for trekningen. :)






Vinnerne heter:

Dollandesign

og

Kjersti's Ditt og Datt

Gratulerer til begge damene og deres flotte blogger. Kan anbefale dere å ta en titt innom bloggene deres. Jeg følger begge to fast!
Kos dere med Tilda stoffene og så blir det spennende å se hva dere tryller frem :)) Send meg navn og adresse på mail: torilljs@broadpark.no, så skal jeg få sendt stoffene.

God søndag til alle som titter innom!

Hilsen Torill

4 kommentarer:

  1. Vilken fin avrundning på min söndagskväll!
    Att upptäcka att jag har vunnit så fina tyger av Dig. Nu kommer jag nog att somna med ett leende på läpparna, tror jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Ågudameiena, jeg var en av de heldige , du verden så glad jeg ble, tusen tusen takk :-) :-) :-)
    Sender e-post nå
    Fin kveld til deg også, nå ble min helt perfekt :-)

    SvarSlett
  3. Av en eller annen grunn får jeg ikke sendt e-post her jeg er, men kommer hjem tirsdag og da sender jeg deg en e-post :-)
    Kjersti..

    SvarSlett
  4. Takker for fine stoffer som kom i posten på fredagen :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)