torsdag 8. august 2013

Tid for give away...

Jeg tenkte det kunne være koselig med en liten give away! Denne gang har jeg snopt inn noen Tilda stoffer som jeg synes var så friske og ROSA!! :))

Jeg har vel ikke akkurat en anledning til å feire denne give away men jeg ser det nærmer seg 3,5 år siden jeg begynte å blogge. Ikke akkurat noen rund dag men grunn nok, ikke sant?! hahahaha :))

Det eneste du trenger å gjøre for å være med er å legge igjen en kommentar på dette innlegget. Jeg trekker 2 vinnere. Du kan altså vinne 2 stykker stoff på 30 cm hver. (se bilder)






Trekning blir søndag 18 aug.  kl. 18.00 og vinnere blir lagt ut på bloggen samme kveld!

Bli med da vel!

Tvi- tvi :))

Sommerhilsen fra Torill


13 kommentarer:

  1. Jeg blir så klart med :D Flotte stoffer!! :) klem

    SvarSlett
  2. Hei Torill:-)
    Jeg har lyst til å være med jeg også.
    Fine stoffer du vil gi bort:-)
    Heldig som får en av disse gavene fra deg..
    Ha en fin dag og god helg..

    Lkke til og tvi tvi... :-)

    SvarSlett
  3. Jeg er med. Fine stoffer og en god grunn til å ha give away.
    Ha ei fin helg.

    Elisabeth

    SvarSlett
  4. Ja, Du har helt rätt, om man vill vara glad och fira så kan man lätt komma på en anledning till det!
    Att Du snart haft Din blogg i tre och ett halvt år och vill dela med Dig av härliga Tildatyger är bara trevligt för oss som brukar besöka Dig, tycker jag.
    Så jag är gärna "med på Din Give Away".

    Dollandesign

    SvarSlett
  5. Hei Torill!
    Eg er innom din blog hver gang du kommer med noe nytt.Hver dag er noe å feire,om ikke akuratt gi bort ting.Liker spenningen,er eg den heldige denne gangen?Ha en superfin helg i Bergen!Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  6. Hei og takk for koselig kommentar hos meg:-) Jeg blir gjerne med på dette. Alltid artig å vinne premier, synes jeg, men det er artig å delta òg. Fortsatt god sommer til deg i Bergen:-) Hilsen Siri

    SvarSlett
  7. Takk for hilsen hos meg.Lenge siden sist.Søte stoffer fra Tilda.Jeg blir med.....Herlige stoffer fra Osloturen også:)
    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  8. Hei :) flotte Tilda stoffer , så prøver lykken jeg . La meg til som følger for hit kommer jeg igjen :)

    SvarSlett
  9. Så flotte stoffer.Eg e med;)Heldig er den som vinner.Ha en super helg.

    SvarSlett
  10. Man trenger ikke rare greiene for å feire ingenting hell så denne blir jeg gjerne med på :)legger meg til som følger så jeg lettere finner deg igjen:)

    SvarSlett
  11. Härligt att ha hittat din blogg och spännande give away.Så fina saker du lottar ut.

    Kram Gudrun

    SvarSlett
  12. Klart jeg blir med! Nydelige stoff, jeg krysser fingrene for vinnerlykke:)

    SvarSlett
  13. Hei, dette vil eg vere med på, flotte tilda stoffer:-) Har vore på ferie i 3 uker nå, så nå er det sytid igjen snart.:-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)