søndag 4. august 2013

Sommerens innkjøp...

Hei, hei her er jeg! Ja, nå har jeg hatt en lang bloggpause. To mnd går fort. Skal prøve å komme i gang igjen men har hatt litt å stri med denne våren/sommeren. Skal ikke gå inn på det her men som de fleste vet så går livet opp og ned, og akkurat nå så ligger vi nede. ;(

I helgen kom vi hjem fra en ukes tur til Oslo og Norway cup. Go'gutten min har kost seg og det har jeg også. Jeg kunne jo ikke dra fra Oslo uten å ta turen innom Katrine's Quiltestue. En koselig butikk med et herlig utvalg av stoffer. Nedenfor ser dere hva som ble med meg hjem....


 Gleder meg til å sy dette babyteppe med gøyale ugler på.


Jeg var også innom en Søstrene Grene butikk og fikk øye på noe billig bomullsgarn og silkebånd. Kjekt å ha når høstkveldene setter inn og jeg begynner på kjøkkenkluter igjen, hihi


Falt for disse to Tilda stoffene med stjerner og prikker hos Panduro...


Nå skal jeg ta meg en bloggrunde og titte innom dere damer for å se hva dere har gjort på i det siste.

Ha en fin søndagskveld!

Quiltehilsen fra Torill





3 kommentarer:

  1. Hei på deg og velkommen tilbake. Har savnet deg her vet du :) SÅ mange flotte stoffer du har tatt med deg hjem.Gleder meg til å se babyteppet ferdig. Ja nå blir det mer søm her også. På sommeren hvis været er så fint har jeg ikke ro til å sitte inne å sy, men nå når været igjen er litt skiftende så er det koselig å sitte ved symaskinen. Livet går opp og ned, det skal være sikkert og vist. Ønsker deg alt godt og håper alt blir bedre for deg. Stor klem fra Meethe

    SvarSlett
  2. Ja her var det mye fint. Nydelige stoffer og garn mm.
    Lykke til med prosjekter :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)