onsdag 7. august 2013

Lille søte gode fugl...

Jeg prøver å holde meg til positive og kreative innlegg men i dag må jeg få lov til å komme med et sukk. En trist dag for meg da jeg måtte ta min skjønne nymfeparakitt til veterinær i dag. Med sviktende helse og mange medisinkurer bak seg var tiden inne for å la henne slippe.
Det er alltid trist å ta farvel med et dyr som mann har hatt i mange år. Clementin gav meg mye glede med sin artige personlighet og livlige natur. Clementin var en omplasseringsfugl som ble reddet fra et dårlig hjem. Jeg finner litt trøst i det at hun hadde det veldig godt hos meg i mange år. :)

Jeg er veldig glad i fugler og synes de er noen praktfulle og vakre dyr! Det er musikk i mine ører når jeg hører fuglesang enten det er mine fugler inne eller fuglene ute i naturen. :))

Jeg har fremdeles 3 søte undulater som bidrar til musikk i hjemmet :))

 



Har du en liten fuglevenn hjemme? Eller har du en koselig fuglehistorie å dele?

Ønsker alle som titter innom en fortsatt fin kveld!

Sommerhilsen fra Torill

2 kommentarer:

  1. Så leit..
    Koselig med fugler, har også hatt det:-)
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Takk for det. :)) Ha en fin dag du også!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)