søndag 24. mars 2013

Dilla på strikkede kjøkkenkluter...


Jeg er blitt helt hekta på å strikke kjøkkenkluter! Jeg fikk idéen fra min sy-venninne Kjærsti på forrige sykveld. Jeg har lenge hatt lyst på et lite strikkeprosjekt men ikke helt visst hva jeg skulle begi meg ut på. Disse kjøkkenklutene passer fint å sitte med foran TV'en på kvelden. :)
Som dere ser av bildet så har jeg 3 ferdige kluter og noen flere nøster som venter på meg. Herlige friske glad-farger! (bomullsgarn fra Drops)

Jeg har enda 3 dager i jobb før jeg kan ta påskeferie. Gleder meg til noen fri dager nå. :))

Ha en flott søndag!

Quiltehilsen fra Torill


4 kommentarer:

  1. Det er eit flott tv arbeid, kjekt med litt farger på vaskeklutene. De er veldig gode og vaske med også.:-)

    SvarSlett
  2. Deilige glad farger på klutene dine. :) Flott å bruke på kjøkkenet. Har fått to av ei venninne som jeg er veldig glad i. :) God påske. Klem Merethe

    SvarSlett
  3. ÅÅÅÅÅ så flotte kjøkkenkluter.Skal si du har fått fart på strikkepinnene;)Gøy med lit farger.Og ja,di er veldig gode og vaske med.:)))))

    SvarSlett
  4. Så fine fareger du hadde på nøstene dine. Ikke dumt med hjemmestrikkende vaskekluter :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)