søndag 3. februar 2013

Reddende engel...


Takket være min snille nabo og quiltevenninne fikk jeg gjort ferdig gryteklutene mine i kveld. Hun hadde nemlig 2 søte rosa hjerte knapper som passet perfekt! Så dermed får jeg vist disse gryteklutene mine. Det må også nevnes at jeg så disse for første gang på Haldis sin quilteblogg og falt pladask. Jeg elsker alt av cupcake ting! :)) Haldis var så snill å tipse meg om hvor jeg kunne finne dette mønsteret (Loft creations). Stor takk til både Kjærstis sysysler og Haldis quilteblogg!

Takk til dere som legger igjen så hyggelige kommentarer!! Nå går søndagen mot slutten og en ny uke står foran oss. Ønsker dere en flott uke!

Quiltehilsen fra Torill

9 kommentarer:

  1. Stilige gryteklutar! Kjekt å hjelpe:)

    SvarSlett
  2. Så koselige og fine grytekluter du har laget. Og det er veldig kjekt med gode hjelpere;)

    SvarSlett
  3. Hei så søte di ble.
    Jammen er du kjapp .kjekt og se di ferdig.
    Tror nok eg må herme.HI HI.flottboke til deg også.:)

    SvarSlett
  4. Kjempesøte grytekluter, Torill! Tror forresten at dine firbente venner lever et godt liv :)
    Quiltehilsen fra Liv Aagot :)

    SvarSlett
  5. Ja disse var superskjønne. :) Nydelig arbeid igjen. Klem Merethe

    SvarSlett
  6. Fin blogg du har, jeg titter innom i ny og ne. Flott å få inspirasjon fra andre sybloggere! Kjempesøte grytekluter!

    SvarSlett
  7. Så nydelige grytekluter, du er virkelig flink! Gode naboer er gull verdt!
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg, setter stor pris på det.
    Klem

    SvarSlett
  8. Skjønne grytekluter.Kos med en god syvenn i nabolaget.Fint å kunne inspitere verandre.God søndag!

    SvarSlett
  9. Så fine grytekluter og hjertene er bare lekker:))

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)