lørdag 2. februar 2013

På stoff salg...

I forrige uke var jeg en liten tur på stoff shopping. Som nevnt før så trenger jeg ikke kjøpe mer stoff MEN det var jo på salg!! Jeg fant jo til og med et kattemotivstoff....åååå lykke :)) Men se så skjønne pusekattene er der de sitter på kino med popcorn og brus og holder seg for øynene. Det må være en skrekkfilm de ser, kanskje det er noen skumle hunder med i filmen, haha. :))




Ellers kjøpte jeg noen nøytrale greie stoffer i brun/beige/krem farger og et skjønt rosestoff.

Jeg har vært flink å sydd denne uken også. Jeg har et par grytekluter å vise snart men det har stoppet litt opp fordi jeg må ut å kjøpe knapper. Hmm, typisk. Vel, da får dere se de neste gang og kanskje jeg har prosjekt nr 3 i gang også. :))

Ha en kreativ og flott helg!

Quiltehilsen fra Torill

3 kommentarer:

  1. That cat fabric is the cutest I have ever seen. You are so lucky to have it.

    SvarSlett
  2. Dette kattestoffet har jeg sydd veske av, det er sååå koselig:) Visste ikke at det var på salg, da må jeg på shopping:) Ellers mye fint her inne hos deg, jeg legger meg som følger så jeg finner deg igjen:)

    SvarSlett
  3. Hei.ja stiligt kattestoff.Du, di har hjerte knapper på stoff og stil.Som eg trodde.:)
    Ha en kreativ uke.:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)