mandag 11. februar 2013

Mye kjekt...

Februar har så langt vært en mye bedre måned enn januar, hehe. Det er kaldt i været men solen skinner så fint og dagene blir så lyse :) Hadde en koselig dobbel-feiring i går med både bursdag og morsdag. Sylysten er på topp og snart har jeg et lite mini-quilt å vise og noen flere mug rugs. Jeg har fått meg ny jobb og ser frem til å begynne der 1 mars. Jeg prøver noe helt nytt og beveger meg ut i fremmed terreng, så det skal bli spennende å se hvordan det går.


Dette skjønne fugleburet kjøpte jeg i en blomsterbutikk på salg for ikke så lenge siden. Perfekt til meg som elsker fugler!  Jeg har satt inn en perleblomst og litt mose. Synes den ble koselig. :))

Mine fine bursdags roser fra familien :)

Tusen takk for hyggelige kommentarer dere legger igjen hos meg. Jeg er snart tilbake med bilder av mine siste prosjekter. :))

Ha en riktig god uke alle sammen!

Quiltehilsen fra Torill

4 kommentarer:

  1. Sp kjekt å ha mye å glede seg over. Gratulerer med gårsdagen! -Og med ny jobb! Kjempefint bur og blomster. Og disse figurene er bare så fine!!

    SvarSlett
  2. Var litt uheldig.Men prøver igjenn.:)
    Som sakt Gratulerer så mye med Dagen og ny jobb.Nydelig beplanting og Roser.
    Ha en kjempefin uke.Kos deg med symaskinen.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen som har vært. :) Koselig å bli satt pris på og få så vakre roser. Fugleburet var superfint. Likte det veldig godt,fint med blomster inni det. Så spennende med ny jobb. Ja det er godt med lysere dager. Ha det så fint. Klemmer Merethe

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar, og velkommen som følger hos meg! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)