mandag 18. februar 2013

Mini Quilt...

Hei og god mandag! Ja, da var mini quilten klar. Denne skal min mor få. Hun har ønsket seg den lenge. Jeg har en slik hengende i gangen min og hun synes den var så artig. :)) "My house was clean last week, sorry you missed it!" Ja, sånn er det her i huset, haha. For dere som har følgt meg en stund så har jeg vist en sånn tidligere.
Ja, da var prosjekt nr 2 ferdig og da gjentår bare det som jeg skylder min niese. Tror jeg skal sy et mobil etui til henne.




Ha en strålende fin uke. Jeg skal på møte i quiltelaget i morgen. Gleder meg siden jeg gikk glipp av de to forrige gangene. :))

Quiltehilsen fra Torill

10 kommentarer:

  1. Veldig stilig denne quilten! Jeg burde nok også hatt en slik.. Kos deg på quiltemøte;)

    SvarSlett
  2. Kjempesøt quilt, Torill! Den kunne jeg også tenkt meg å sy, fint motiv og genial tekst! Og hendig størrelse! Er den i en bok eller å få kjøpt som mønster!
    Hilsen fra Liv Aagot :)

    SvarSlett
  3. Hei. så søt den blei.Fine farger.
    Kos deg på quiltelagsmøte,synd eg ikke kan være med denne gang heller.
    Velkommen på torsdag.

    SvarSlett
  4. hei. Disse småteppene er så morsomme og koselige. Kjempefin ble den

    SvarSlett
  5. Så fint lite bilde du hadde her :-)koselig..

    SvarSlett
  6. En slik quilt har hengt i gangen min i flere år ( jeg sydde norsk tekst), jeg synes den er knakende festlig!!

    SvarSlett
  7. Jag tycker att Du har sytt och broderat en mycket fin väggkvilt som Du visar för oss.

    Dollandesign

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)