søndag 27. januar 2013

Jeg klarte det!


Jeg skrev i forrige innlegg at jeg skulle begynne på et nytt sy prosjekt. Jeg har sydd bittelitt hver dag og gjorde ferdig lukkekanten i dag. Endelig er jeg i gang! Denne løperen har jeg sydd til en katteglad nabo som ønsket seg en slik løper for leeenge siden. Tenkte det var en fin måte å begynne nyåret på, å rett og slett gjøre meg ferdig med det som jeg kaller "I owe you". Så det var "one down and two to go". Jeg skylder min mor et lite veggbilde som hun har ønsket seg lenge og min lille niese har ventet tålmodig på sin overraskelse. Så det er bare til å brette opp armene og sette i gang med neste prosjekt mens sylysten ennå er der. :))


Tusen takk for koselige kommentarer på forrige innlegg. Ha en flott søndagkveld der ute!


Quilteklem fra Torill

10 kommentarer:

  1. Ein veldig flott løper, og kjekt at du er i gang igjen.:-)

    SvarSlett
  2. Kor søte dei er! Fin løpar. Ha ein fin søndagskveld.

    SvarSlett
  3. Så enkelt og flott mønster. Nydelig! Heldig er den som får den. Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Koseligt kattemotiv.Ha en fin fin quilteuke.:)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. What a lovely cat lover's quilt. Glad you are getting some projects done.

    SvarSlett
  7. Så fin løper, kjekt at du er igang igjen:))
    Ha ei fin fin syuke:))

    SvarSlett
  8. Jättesöt katt-löpare! Lycklig är den person som får den!
    Hälsningar Gunilla

    SvarSlett
  9. For en lekker løper - nyyyydelig :-)

    SvarSlett
  10. Nydelig løper, med veldig koselig motiv! :)
    Flott blogg du har! :)
    Ha en fin dag!
    Klem Lisa

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)