tirsdag 1. januar 2013

Godt Nyttår!!

Ja, jeg håper det har vært en god dag for dere der ute :)) Jeg må innrømme at jeg ikke har vært så aktiv i dag men har fått ryddet i barna sine klesskap og tatt meg en god runde rundt i blogglandia. Godt å være frisk igjen og kunne følge litt med på hva som skjer der ute!

Januar er en sånn måned der alle skal slanke seg, delvis fordi vi føler oss så stinn etter all julematen og delvis fordi det er ett nytt år og vi skal begynne ett "nytt liv", hehe. Forsidene på ukebladene vil omtrent bare inneholde råd om "hvordan ta av 20 kilo", fedon-kurer og sunnkost/trening osv. Akkurat det samme sto på trykk i fjorårets blader. Hvis vi er lur nå så tar vi bare vare på de bladene og tar de frem til neste januar, haha. Neida, jeg tuller litt nå. Ikke alle som skjønner min sans for humor og nå lurer dere sikkert på hva jeg vil frem til......
Jeg kom over denne artige "quote" saken her som jeg synes var litt morsom og det blir liksom det stikk motsatte nå i disse "slankehysteri" dagene som kommer. :))


I tilfelle den skulle være vanskelig å lese: "Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a well preserved body but rather to skid in sideways, chocolate in one hand, latte in the other, body thoroughly used up, totally worn out and screaming... "Woo Hoo! What a ride!"

OG bare som det er sagt så er jeg for sunnmat/trening og personlig så kunne jeg trenge å ta av 10 kilo (minst!) MEN det finnes en gylden middelvei og vi må huske å leve også! Woo Hoo! :))

Tusen takk til alle som har lagt igjen hyggelige kommentarer i året som har gått. Jeg setter STOR pris på dere. Lykke til alle som skal enten slanke seg, slutte å røyke eller bli et bedre menneske generelt. (hihi).

Nyttårs hilsen fra,

Torill

3 kommentarer:

  1. Ja slanking blir nok tema overalt nå. Jeg vet vel hva som egentlig nytter, men så var det motivasjonen da... Mye mer motiverende med sjokolade og latte;) Ønsker deg et fint og kreativt år med masse kos;)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Ja,nå er eg i gang med syingen du.;)
    Ja slankekur er ett tema hvert år,i desse tider.
    Tror eg må henge meg på kommentaren over.:)
    Ha en super flott quilteuke.

    SvarSlett
  3. Hei! Stikker innom igjen jeg for å si Takk for at du vil delta på give-awayen min;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)