mandag 21. januar 2013

20 lange dager...

...uff, det er 20 dager siden siste innlegg og jeg som skulle ta fatt på nyåret med mye søm. Jeg fikk så vit sagt Godt Nyttår til dere før influensa'en blusset opp igjen. Oi, oi, det har vært mange slitsomme uker med halsverk, hodeverk, hoste, snue....eeh jeg tror jeg har hatt alt. MEN nå er jeg frisk og håper virkelig at jeg klarer å finne kreativiteten igjen. Må innrømme at januar er en tung måned for meg. Har bare lyst å krype under teppe og sitte der...orker ingenting. :(

Det er jo SÅ MYE jeg har lyst til å sy. Jeg lurer på om det hjelper å si her og nå at jeg skal begynne å sy på noe i løpet av denne uken. Dermed har jeg bundet meg til det?!

(bildet tatt av en elv i nærområdet i fjor vinter)

En fin-fin mandag ønskes dere som titter innom.

Hilsen Torill

4 kommentarer:

  1. Hei.Så bra att du er frisk nå.ikkje mye sying her for tiden,har lang uke på jobb.Så her blir det strikking på natta denne uken:)
    Ha en kreativ og flott uke.

    SvarSlett
  2. Du skal se kreativiteten kommer tilbake igjen nå som du har blitt frisk :)
    Så my fint du lager! Likte så godt den fine stjerneduken din.

    SvarSlett
  3. :-) Ja, nå har du bundet deg! Sy, sy, sy!

    SvarSlett
  4. Hei på deg Torill...januar kan være litt "hard" å komme igjennom når en lengter etter varme og lys. Håper det går bedre for deg og finner gleden i å sy igjen. Du syr jo så mye vakkert. Er så glad i de tingene jeg vant hos deg :) God helg. Klemmer Merethe

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)