torsdag 27. desember 2012

Toalettveske i blått...

Hei, hei og God romjul! Jeg fikk ikke ønsket dere en God Jul da jeg har vært syk i nesten 2 uker nå før jul. Fremdeles litt snufs men mye bedre. Håper jeg får tittet innom dere etterhvert, jeg ser jeg har mye å ta igjen.
Den eneste gaven jeg har sydd til jul er denne toalettvesken og en flat sminkepung som svigermor fikk. Hun er glad i blått og ønsket seg en romslig toalettveske. :) Denne modellen har jeg sydd et par stk. av før. Mønsteret er Mona fra Quiltekroken sitt.


En fin romjulstid ønskes alle som titter innom!

Quiltehilsen fra Torill


5 kommentarer:

  1. Hei.Ja heldig er din svigermor.Tenker hun ble fornøyd,nydelige farger.Fin romjul til deg og dine også.Stor klemm fra meg:)

    SvarSlett
  2. Det var två fina toalettväskor Du har sytt nu. Att Du satte på en spets mot det blå tyget var jättefint, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Flotte toalettvesker, fine farger.:-)

    SvarSlett
  4. Så fine toalettvesker. Du er flink! Så kjedelig å bli syk sånn i førjulen. Godt du er bedre nå. Tenk nå er snart 2012 over...tiden flyr så fort. Gleder meg til et nytt år med mange flotte systunder ;) GOdt nytt år ønskes deg. klemmer Merethe

    SvarSlett
  5. Du lager mye fint! Jeg ser frem til å følge bloggen din også i 2013.
    Godt nytt år! :o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)