mandag 3. desember 2012

Quilting og strikking...

Det har kanskje vært litt stille fra meg i det siste MEN det betyr ikke at det ikke skjer noe hos meg, tvert imot så har jeg hatt det så travelt at jeg ikke har hatt tid å blogge. I går fikk jeg endelig tid til å ta meg en bloggrunde og legge igjen noen kommentarer. :))) Skal si dere har vært flinke til å blogge i det siste, hihi.
Nå skal jeg vise et siste bilde av Hunter Star duken min. Jeg har fått den tilbake fra quilting og synes den ble veldig flott!! Som dere ser så valgte jeg et hjerte/krussedull mønster. Det ble brukt gulltråd som passet perfekt til stoffene som begge har gull i seg. Jeg er ferdig med lukkekanten og må si meg kjempe fornøyd :))


Jeg har begynt et lite strikke prosjekt som jeg jobber med foran TV'en på kveldstid. Det skal bli en lue til datteren om jeg får det til, haha. Jeg har ikke strikket på lenge så jeg føler meg litt "rusten".



Takk til alle som har lagt igjen så hyggelige kommentarer i det siste. Det er så koselig med bloggbesøk! Ha en strålende uke!




Quiltehilsen fra Torill

6 kommentarer:

  1. Den er rett og slett heilt nydelig, du er flink.:-)

    SvarSlett
  2. Dette var en nydelig juleduk! :o)

    SvarSlett
  3. Beautiful quilting on your star quilt. I love the sequinned yarn. It looks so delicate.

    SvarSlett
  4. Himmel - så flink du er .. for en flott duk :o)

    Synes det ser ut som om du takler strikkinga godt også .. lekkert garn :o)

    I perioder har man det for travelt til å sitte foran pc'n - andre ganger klarer man ikke komme på noe å skrive om .. uansett - blogglandia er der om man blogger hver dag eller sjeldnere. Det er det fineste med blogging synes jeg .. det er alltid noen der ute som blogger .. :o)

    Ha fine adventsdager - klemmer!

    SvarSlett
  5. Oh, Din Hunter Star quilt blev helt fantastisk när den blev kviltad. Ett mästerverk!

    Dollandesign

    SvarSlett
  6. hEI SÅ KJEMPEFIN DEN BLE.
    oG LUA BLIR NYDELIG:)GOD HELG.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)