lørdag 8. desember 2012

En liten "touch" av America...

I går kveld var vi hos min kjære kusine som hadde laget til en kjempe koselig adventsbakekveld for barna. Huset var pyntet fra topp til tå med Jul, til og med juletre'et var på plass. Det er det fineste juletre'et jeg noengang har sett! Mye finere enn det bildet viser men dere får et bra inntrykk, tror jeg. :))


Barna fikk utfolde seg med hjemmelaget kakemanndeig og pepperkakedeig. Siden min kusine og mannen nylig har vært i USA så hadde hun kjøpt inn mange gøyale go'biter. Barna fikk laget julekort også. Julekakene fikk barna med seg hjem i denne gøye esken og snopeposer med nisser på. Alt fra America, selfølgelig! :))




Måtte knipse noen bilder av det artige juletrepynte min kusine har samlet i løpet av sine år i USA. Kjekt å ha minner fra ferieturer. :))



I dag har jeg bakt havreflarn som dere ser på bilde med juleesken. De er søte, seige og gode :))

Ønsker alle som titter innom en kjekt lørdagskveld!



Quiltehilsen Torill

1 kommentar:

  1. Hei Torill.
    Ja dette var et flott tre.Koseligt med slike familiekvelder.:)Ha en flott helg.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)