mandag 5. november 2012

Kurshelg i frihåndsquilting...

I helgen som var har jeg vært på kurs i frihåndsquilting både lørdag og søndag. Det var utrolig kjekt! Kursleder Berit var så flink til å undervise oss og vi fikk mange råd og tips underveis. :)) Nå må jeg bare øve, øve, øve for det var en liten utfordring å få det til.
Nedenfor ser dere det ferdige resultatet. En vinrød sminkeveske i silkestoff med et lekkert batikkstoff inni. På det siste bildet ser dere noen av de andre damene sine kunstverk :))

Takk for hyggelige kommentarer jeg har fått i det siste. Jeg setter veldig pris på det!
Ha en flott uke!








Quiltehilsen fra Torill

6 kommentarer:

  1. Hei.så flott denne var .du får det til:)Velkommen til sykveld:))))

    SvarSlett
  2. Alltid noe fint å finne her :o) Blir stadig vekk imponert over hva som trylles frem i blogglandia .. ser ut som om det er mye arbeid .. men så ble det fint da :o)

    Ha en flott tirsdagskveld - klemmer!

    SvarSlett
  3. Så flink du er, jeg har prøvd frihåndsquilting, men kommet fram til at det er ikke min grei.... ;-) Happy Quilting!

    SvarSlett
  4. Hei på deg :) et slikt kurs må være kjekt å ta med seg. Flott resultat. Tusen takk for lykkeønsker. :) Har sommerfugler i magen i dag kjenner jeg ;D en helt ny erfaring etter denne helgen. Kjempemoro har det vært hele veien..håper bare vi har nok varer. Ønsker deg en riktig god helg. klem Merethe

    SvarSlett
  5. Alltid like nøye og flott :-) Flinking!

    SvarSlett
  6. Hei Ja takk for en fin kurshelg. Kjekt å se at du har en så fin blogg. Her var det mye fint å se. Hen en kreativ helg :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)