lørdag 17. november 2012

Juleduken er klar...

...eller i allefall nesten. Hunter star blokkene er sydd sammen og rammen er på plass, nå gjenstår det bare å montere vatt og bakstykke. Siden jeg er litt utålmodig om dagen så viser jeg dere noen bilder av duken nå. På onsdag er det siste del av kurset og jeg lurer på om jeg skal levere inn duken til kursleder Marit for quilting. Jeg synes duken ble veldig fin og er glad jeg valgte denne løsningen med røde stjerner og det lysestoffet rundt. :))

I bakgrunnen sitter lille Kanel-gutten vår og følger ivrig med :))
(unnskyld blad rotet under bordet!)


Ønsker alle som titter innom en koselig lørdag!

Quiltehilsen fra, Torill

10 kommentarer:

  1. Så flott duken er! Nesten så en ikke tørr å legge den på bordet og få kaffe på den. Ha en fin lørdagskveld du og!

    SvarSlett
  2. Nydelig duk,å for en jobb.Den kommer til å pynte opp på julebordet:)

    SvarSlett
  3. Det var ein nydelig duk du lager, du er kjempe flink.:-)

    SvarSlett
  4. Så fin... mye jobb tenker jeg :-)) Kanel gjorde bildet ekstra fin:-)

    SvarSlett
  5. Hei og hååååå.
    Ja duken ble sååååå nyyyydelig.:)
    En liten oplysning.Bloggen min er blit slettet ,og eg holder på og lage ny.
    Ha en flott quilteuke.

    SvarSlett
  6. Blir nok koselig å dekke på med en slik flott duk - og som du i tillegg har lagt ned så mye arbeid i - flink er du :o)

    Veldig søt kanelgutt i bakgrunnen der også .. :o)

    Ha ei flott ny uke - klemmer!

    SvarSlett
  7. Denne duken tror jeg det må ligge mye arbeid og mange arbeidstimer bak...Søt liten kanin i bakgrunnen =)

    SvarSlett
  8. Hunter Star är så vacker, tycker jag. Det är en jättefin julduk Du håller på med.

    Dollandesign

    SvarSlett
  9. Your quilt top is so beautiful. I must try the hunter star. The red stars look very Christmassy.

    SvarSlett
  10. SÅ vakker duk. Mye jobb på en slik en. Så koselig at du blir med på give awayen. Ønsker deg en flott søndag. Klem Merethe

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)