søndag 21. oktober 2012

Vinnere av Give Away...

Da var dagen kommet for trekning av bøkene i give away'en min. Trekningen har foregått på den gode gamle måten med alle navnene oppi en skål. Min datter på 10 år har stått for selve trekkingen, noe som hun synes var kjempe spennende!

Vinnere ble:

Kjærsti med bloggen Kjærstis sygleder som vant "Søte fristelser"
og
Therese med bloggen Bevaremegvel som vant "Levende rom"

Gratulerer til begge to og tusen takk til alle som ville være med!! Det har også vært hyggelig å få øynene opp for nye bloggere.:))

Fortsatt god søndag til alle som måtte titte innom og vinnerne må sende meg navn og adresse på følgende mail adr.: torilljs@broadpark.no

Quiltehilsen fra Torill

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅ Så gøyyyyy.Tusen takk.STORT SMIL.

    SvarSlett
  2. Wow! Jeg vant! Det var kjempegøy, pleier ikke å vinne :)
    Gleder meg til å få boken og kose meg med den. Takk til henne som trakk meg :)

    Tusen takk for varm og god hilsen inne på bloggen min. Trenger det, og trenger også å høre om andre som er igjen på hovedveien. Ønsker jo til slutt å komme meg opp dit.

    Sender deg mail om min adr :)
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)