mandag 15. oktober 2012

Mug rugs med pus...

Jeg tror sylysten har sakte men sikkert kommet tilbake :)) Jeg har sydd enda en liten sminkeveske og så disse to mug rugs'ene med gøye katter på. Jeg elsker dette stoffet og siden dette var mine siste biter så måtte det bli mug rugs og de skal jeg beholde selv!! :)


Jeg har noen pyntesømmer på symaskinen min som jeg fikk testet ut på den gule stripen som dere ser. :)
Jeg har hatt symaskinen min i 13 år og jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor manger jeg har brukt pyntesømmene. Jeg må skjerpe meg!


Som nevnt i tidligere innlegg så ville jeg ha en liten Give Away. Hvis jeg er veldig flink så får jeg lagt dette ut i morgen. :))

Ha en strålende uke alle sammen!


Quiltehilsen fra Torill

1 kommentar:

  1. Herlige mug rugs med søte kattepuser. Fint å få brukt rester til slike mug rugs.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)