tirsdag 23. oktober 2012

Hva synes du??!

God kveld i stova! :)) Nå har jeg vært på syrommet den siste timen og fått sydd litt på Hunter Star duken min, samtidig som jeg har grublet litt på hva jeg skal gjøre videre...
Er det noen der ute som kan si meg hva de synes? Forleden dag viste jeg dere de fire blokkene satt sammen og da får du en hel rød stjerne men når jeg sto og studerte dette fant jeg ut at det ble veldig mye lyst stoff rundt og kanskje det ble litt for tamt?? Så nå har jeg sydd den andre varianten med rødt og lysestoff annenhver gang, dermed blir det jevnt over med rødt/lyst. Hvilken ble finest?? Det hadde vært gøyt å få noen tilbakemeldinger fra dere der ute.



Fortell meg hva du synes. Bilde 1 (over) eller Bilde 2 (under).
Eller er begge fin på hver sin måte? Uff, gruble, gruble.....


Ha en fin kveld dere ute! Håper det står bra til med dere :))

Quiltehilsen fra Torill

6 kommentarer:

  1. Hei.Ja du er flittig.
    JA.Når eg såg den nye varianten,tenkte eg åå,den var fin.
    Skal det vere en løper eller en kaffe/middagsduk???
    Om det skal vere en stor duk?kaskje det da blir lit mye møster?Lettere og se når man har flere make ruter sammen.
    Så kommer det ann på kva liker du,og hva hadde du set for deg???Eg holder en knapp på den første du lagde,fordi den er enkel rein ,Som sakt ser det bedre når man har flere ruter sammen.;)Eg tenker på hvordan det vil passe inn i omgivelsene ,bordet skal også pyntes med talerkner og lys mm.Lang komentar dette.Kunne holt lenge på eg.hi hi.Gleder meg til og se.Stor klemmmmm .

    SvarSlett
  2. Hei
    Ved første øyekast hadde eg gått for den første,hatt lyst stoff rundt,tittekant?og det røde igjen.Den andre var også fin,men mye hvitt,og stjerna kom så godt fram,gjorde det på den første også ,men
    Gå for det du syns først fra starten av,blir alltid best:-)
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  3. Hard to say which is better - I like both. I also have this ruler and some green and blue batiks - I better get to using it. Can't wait to see which you pick as I was of no help...

    SvarSlett
  4. Hei Torill. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, og velkommen som følger! Jeg må alltid inn å "sjekke opp" mine nye følgere - for jeg er så nysgjerrig på hvem de er... Og jeg må si jeg er imponert over dine quilte-arbeider. Jeg er ingen god venn med symaskina, og slikt har jeg ikke tålmodighet til, og derfor synes jeg slike arbeider er så flotte.
    Håper du vil trives på bloggen min, og jeg kommer gjerne tilbake hit også.
    Ønsker deg en fin fin helg!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  5. Hei. Takk for koselig kommentar på min blogg.
    Nydelig blokker begge to. Likte begge bildene jeg da. Men mer spill i bilde nr 1. Ikke helt lett å velge :-)
    Fin lørdag :-)

    SvarSlett
  6. I really like this block. Your colours are lovely. I want to make it with Christmas fabric. Your quilted zippy pouches are very elegant. The quilting looks great. Thank you for visiting my blog and leaving a comment.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)