fredag 19. oktober 2012

Hunter Star Kurs...

Hei, hei og God kveld får jeg vel si....her kommer et litt seint innlegg fra meg i dag. :) På onsdag var jeg på Hunter Star kurset som jeg har gledet meg til. Kursleder Marit ( Marits Quiltestudio) er så flink til å veilede og forklare at alt blir en lek. Jeg likte godt dette mønsteret og det gøye var at du kan gjøre mange forskjellige vri på sammensettingen av blokkene. Jeg kjøpte meg en Hunter Star linjal som vist nedefor. Jeg valgte å bruke julestoff da jeg skal sy en salongbordduk. De andre damene på kurset skal begge sy store sengetepper. Det skal bli gøyt å se hvor langt de andre er kommet til neste gang vi treffes ( om en måned).

Nedenfor viser jeg noen "step by step" bilder slik at dere får sett litt hvordan vi går frem.








På det siste bildet ser dere hvordan det blir når vi setter sammen små blokker til en stor. Det er da stjernemønsteret kommer frem. Så nå må jeg bare lage mange av disse og bygge videre på duken min. :)) Jeg kommer tilbake med oppfølgende bilder underveis. 
En STOR VELKOMMEN til nye følgere!! Så koselig med alle som har meldt seg på Give away'en min også!

God helg damer! 
Quilteklem fra Torill

1 kommentar:

  1. Haloen frue.Ja dette såg jo spenendes ut.Kjempefint blir det.God helg med maskinen til deg;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)