søndag 14. oktober 2012

Herlig helg...

Denne helgen har vært ekstra fin. I går var jeg hos frisør og ble veldig fornøyd. Kan ikke huske sist jeg var så fornøyd...kanskje en gang i 1985?! haha
Kikket litt i butikker og falt for denne stjernevesken. :)) Synes den var veldig stilig!  Mann og barn reiste på hytten til svigerfamilien og jeg fikk litt egentid på kvelden. Det er veldig deilig og noe som jeg tror alle har godt av. :)) Jeg klarte i allefall å fylle tiden med litt søm, jentefilm og et velfortjent glass rødvin.




Her er et bilde av to mug rugs jeg gjorde ferdig i går. :)) I dag blir det litt blogging og søm før familien kommer hjem til middag. :))
Håper dere der ute har hatt en fin fin helg!!



Søndagsklem fra Torill

2 kommentarer:

  1. Så flotte mug rugs :-) Er så kjekt med blogging, og korleis eg blir inspirert av å sjå kva andre lager. Som med dine mug rugs, får lyst til å sy nokre sjølv med ein gong. Men først skal eg sy sammen teppa mine klar til quilting :-)

    SvarSlett
  2. ¨Helt enig,med deg.Det er reine medesinen og vere aleine litt.Søte mug rugs.Har syd litt i helga eg også,ellers går det sakte men sikkert fremmover med helsa.Ha en flott uke.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)