søndag 28. oktober 2012

Halloween stoffer til skrekk og glede...


Ja, nå nærmer det seg årets mest skumle dag, haha. Jeg kom plutselig på at jeg hadde jo kjøpt Halloween stoff i Florida i sommer!! Nå spørs det om jeg klarer å hive meg rundt å sy en liten løper eller noe annet for å pynte opp på dagen :))
Jeg vokste opp i USA så jeg liker å pynte til Halloween men ellers så feirer vi ikke akkurat dagen noe særlig.

Jeg må si TUSEN TAKK til dere som gav meg innspill mht Hunter Star duken. Det er så kjekt å få høre hva andre synes når en står litt fast :))

Ønsker alle som titter innom en koselig søndagskveld!


Quiltehilsen fra Torill

5 kommentarer:

  1. Trick or Treat?... fine stoffer! :-)

    SvarSlett
  2. Takker for hilsen i bloggen min.
    Skal bli spennende og se hva du får ut av disse stoffene..... ikke mange dager igjen......
    Quilteklem

    SvarSlett
  3. Hei :) artige stoffer da... må stå på og sy du da for å få pyntet :) Her er det da noen småtasser som dunker på døra...men liker nå bedre julebukker jeg da. Takk for koselig hilsen. klemmer Merethe

    SvarSlett
  4. Hei navnesøster :o)

    Takk for besøk på bloggen min - og joda - jeg og jentene mine har det helt fint om dagen :o)

    Tenkte jeg skulle forsøke meg på litt blogging igjen .. sliter litt med å finne MIN bloggestil. Endte alltid opp med å skrive superlange innlegg og legge ut alt mulig jeg hadde tatt bilder av. Plutselig satt jeg der uten nye bilder og slet med å finne på noe å skrive om. Nå går jeg med små skritt og forsøker å holde igjen litt på bildene mine .. tar alt for lite bilder for tiden. Er ikke helt fornøyd med kameraet mitt heller så ...

    Nå er Halloween overstått og vi fikk "0" besøk på døren. Greit nok - men vi hadde jo kjøpt inn litt godis .. blir lørdagsgodt i tiden fremover det da .. :o)

    Akkurat det med å pynte til Halloween kan være gøy .. har heller ikke problemer med at ungene kler seg ut. Det som jeg misliker med dagen er at noen tar helt av - kaster egg og annet på husene og i postkassene til folk - det er liksom "lov" å være pøbel og drive hærverk. Andre skremmer jo vannet av småunger og drar tingene alt for langt. Også er det noen av "tiggerungene" som er vel FOR seg .. og grådige .. skikkelig ufine og uoppdragne for å si det mildt. Nei - som Merethe over her, foretrekker jeg julebukker med sin julesang (om den nå er aldri så falsk .. hihi).

    Håper du har en flott helg og at alt er bra med deg og dine også!!

    KLEMMER!!

    SvarSlett
  5. Vel overstått halloween! Kom oss gjennom kvelden uten å bli kastet egg på :) Minstemann kom hjem med så mye godteri så vi har det i lang tid fremover :))

    Boken har kommet i posten! Tusen takk, det var kjempehyggelig. Jeg koser meg skikkelig, og blar i den og finner masse inspirasjon. Takk igjen.

    Ha en fin helg
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)