tirsdag 2. oktober 2012

En liten sminkeveske til de unge...

Jeg må innrømme at jeg strever med sylysten for tiden. Jeg har ikke mangel på ideér, hodet er fullt til randen, haha. MEN jeg kommer liksom ikke i gang...kanskje jeg har for mange ideér og dermed vet ikke helt hva jeg skal begynne med?! Håper det løser seg snart.

Denne sminkevesken sydde jeg for litt siden og fant alle stoffene i "restekurven". Det er kjekt å få brukt litt rester også. :)

Kjøpte meg noen høstblomster forleden. Denne med bær på er så fin!


Jeg tenkte jeg skulle ha en GIVE AWAY veldig snart. Det er lenge siden nå. :) Jeg har noen fine premier som jeg håper vil falle i smak hos flere. :)

Ha en strålende uke!

Quilteklem fra, Torill

3 kommentarer:

  1. Heisann :) så flott en liten sminkeveske. Har også så mange ideer at det stopper opp innimellom. Lyst å prøve så masse.Nå har jeg virkelig tatt meg selv i nakken og gjør bare ferdig ting som ligger. I dag ble jeg ferdig med en adventskalender som skal selges på et marked. Nå står håndsøm på noen små bokmerker for tur. Godt med litt forskjellige ting å holde på med synes jeg. Ha det så fint. klem Merethe

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar på bloggen min:)
    Så godt å høre at det er flere enn jeg som sliter med motivasjon. Jeg har stort sett brukt tiden til å sy jerseyluer. Kommer liksom ikke igang med noe annet...
    Toalettmappa du har sydd ble kjempefin:)

    SvarSlett
  3. kjempefin sminkeveske.
    Gratulerer så mye med dagen som var.ja sytørke er ett kjent fenomen.
    finner stadig på andre ting som måååå gjøres.......
    Ha en flot uke .Kjerstis syglede.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)