tirsdag 16. oktober 2012

En liten GIVE AWAY...


Ja, nå er det tid for en liten GIVE AWAY! Det er lenge siden nå og jeg tenkte det hadde vært koselig med en liten høst give away. :)) Høsten er jo en fin tid for å synke ned i sofa'en og kose seg med en god bok. Her har jeg 2 bøker som søker nye eiere.

Alle som legger igjen en kommentar er med i trekningen. De som legger ut en link får 2 lodd og 3 lodd om du legger deg til som følger. Gi gjerne beskjed om hvilken bok som frister mest. :))
Trekningen blir på søndag 21. okt. Bli med da vel!! :))







Ønsker alle som titter innom en flott uke!
Quiltehilsen fra Torill


13 kommentarer:

  1. Hei ja dette såg spenendes ut.Eg e med.2 lodd.Ha en kjempeflott quilteuke.

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så morsomt da. Ønsker meg søte fristelser..
    Legger meg som følger og legger igjen en kommentar. Skal også prøve meg på en link,vet ikke helt hvordan det gjøres men,:-)
    Fin torsdag til deg..

    SvarSlett
  3. Hej, kul med en giveaway till. Är gärna med och tävlar om den första boken och blir även följare av din jättefina blogg Självklart så nämner jag dig på min egen sida också.

    SvarSlett
  4. Skulle jeg være så heldig å bli trukket ut, ønsker jeg Søte fristelser, blomster og servietter. Da blir det tre lodd på meg ;-)) (link + følger)

    SvarSlett
  5. Jeg blir gjerne med,
    øverste bok ser fin ut :O)
    La meg til som følger.
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett
  6. Hei! Så koselig med bøker;) Jeg prøver lykken med 3 lodd. Begge bøkene ser fine ut, men jeg holdet en knapp på "Levende rom"

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelig kommentar hos meg. :)
    Jeg har lagt meg til som følger.
    Fine bøker, søte fristelser -fristet! :)
    Ha fine oktoberdager!

    SvarSlett
  8. Hei!
    Jeg har lagt meg til som følger. Tre lodd fra meg, og om jeg skulle være så heldig ønsker jeg meg Levende rom :)

    SvarSlett
  9. Heisann Torill. Jeg blir med vet du. Er følger... Begge bøkene så spennende ut... Ønsker deg en kjempefin helg. Klemmer Merethe

    SvarSlett
  10. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Og klart den øverste boken der frister, så blir gjerne med med et lodd jeg :) Fin dag til deg!

    SvarSlett
  11. Hei!
    Jeg vil gjerne være med på trekningen med 1 lodd da jeg ikke har noe blogg. Begge bøkene er jo fine. Kunne vel ønske meg Søte fristelser, men Levende rom ser jo også spennende ut. Du har jo så fiine firbente venner. Trivelig med dyr :-)Ha en fin høsthelg.
    Klem fra Ruth:-)
    rintoer@online.no

    SvarSlett
  12. Hei, eg vil også vere med, har tatt 2 lodd.

    SvarSlett
  13. Vil gjerne være med i trekninga. Skulle jeg bli den heldige, er førstevalget "Søte fristelser". Har vært følger en god stund.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)