mandag 1. oktober 2012

10 års dag...



I går feiret vi 10 års dagen til go'jenten min! Huff, så tiden går. Av og til skulle jeg ønske at tiden gikk litt saktere men så er det jo denne utviklingen som er spennende å følge med på. Barna lærer mye nytt, blir litt mer selvstendig, litt mer moden og har mye artig å fortelle. Hver alder har sin sjarm. :)


I anledning dagen bakte jeg en vanilje kake og pyntet enkelt med rosa perler. Kjøpte disse nydelige langstilkete rosene som pyntet opp bordet. Bursdagsbarnet fikk gleden av å beundre en flott regnbue på dagen sin. :) Denne var spesielt skarp og fin i fargen iforhold til vanlig. Jeg er veldig glad i regnbuer, synes de er så nydelig!


Tenk nå er vi begynt på oktober måned. Det har væt en del regn i det siste så jeg håper det tørker opp litt og at vi får noen litt fine høstdager innimellom.

En god uke ønskes alle som titter innom! :)

Torill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)