lørdag 1. september 2012

Kalorier...

Her er en annen artig sak som jeg fant på Kremmerhuset. Falt sånn for denne dus-rosa metal boksen med morsomt trykk på lokket. "Kalorier er små kryp som bor i skapet ditt og syr inn klærene dine litt etter litt..." Den likte jeg! Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ha den på kjøkkenet med god saker i eller om jeg skal ha den på syrommet med sysaker i, hehe. Den blir tatt i bruk i allefall. :)

På torsdag var jeg på Pilates for første gang. Har trent både vekter og aerobic før men har alltid hatt lyst til å prøve pilates. Har lest at det skal være gode-greier, haha. Det var veldig kjekt og absolutt en treningsform å anbefale. Kjenner det godt i magemuskler. :)

Tenk nå er vi i september allerede. Synes det har gått så fort etter sommerferien. Kjenner at luften er litt kaldere og litt "crisp". Det er litt deilig med høstvær også (så lenge det ikke regner trollkjerringer!).
Ønsker alle som titter innom en koselig lørdagskveld!




Torill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)