søndag 16. september 2012

Fredags Taco med nye spisebrikker...


På fredag ble spisebrikkene jeg sydde for ikke så lenge siden brukt for første gang. Synes de passet godt sammen med det meksikanske middagssettet mitt. Det satt prikken over i'en. :) Litt kjekt å lage noe til seg selv innimellom også.






Dagene går så fort og det blir litt lenge mellom blogg innlegg men det tar seg sikkert opp etterhvert. Hverdagene blir spist opp av aktiviteter som fotballtreninger, kamper, bursdagsbesøk, foreldremøter osv. Synes det blir for mye innimellom. Når helgen endelig kommer så kjenner jeg at "batteriene" trenger å lades og det er ikke alltid jeg har overskudd til å gjøre det jeg selv vil. Mange som sikkert kjenner seg igjen her.

Jeg har 2 kurs å se frem til utover høsten. Det ene er et "Hunter Star" kurs og det andre er et kurs i frihåndsquilting. Gleder meg! :)

Ønsker alle som titter innom en koselig søndag! :)




Torill

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei Torill:)
    Så flink du er til å sy, herlige brikker i friske farger:)
    ...og den taco'n ser bare namnam ut:)

    Skjønner godt at dagen flyr avsted, og det er mangt man skal rekke over i løpet av en uke... men husk at blogging skal være gøy og lystbetont og helt etter ditt eget tempo:)

    Ønsker deg en finfin høstuke:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)