tirsdag 18. september 2012

Besøk en ny blogg...

Heisann og god tirsdag! Min kjære søster begynte å blogge nylig og jeg vil anbefale dere å ta en titt innom bloggen hennes. Hun jobber som grafisk designer, noe som bloggen bærer preg av med rene linjer og stil. :) Jeg tror vi kommer til å finne litt av hvert på denne bloggen og det er det som gjør den litt spennende og annerledes. Dette er ikke din typiske quilteblogg, interiør eller hageblogg MEN du vil alikevel finne mye inspirasjon og kreativitet. Enten i form av trening, grafisk relaterte tips/nyheter eller bakegleder....

....når vi først er inne på bakeglede så må dere ta en titt på denne linken som hun refererer til på bloggen sin (sweetsugarbelle). Cookies som er pyntet helt fantastisk! Sikkert veldig gøyt til et barneselskap o.l.
Bloggen hennes finner du her

I kveld skal jeg en tur i Quiltelaget på det første høstmøte. Møtet skal handle om en tur i "Amish land". Det blir spennende. :)

Ha en flott uke!

Torill

1 kommentar:

  1. Hei på deg :) Skal titte på din søsters blogg. :) Ja vi har hatt en fin høst i forhold til sommeren. Så jeg takker for hver dag sola skinner. Men regnbyger innimellom slik som i dag...da var det bare å traske inn igjen. Ha det godt. Klemmer Merethe

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)