fredag 17. august 2012

Log cabin...

Her kommer en liten titt på en av log cabin blokkene mine. Jeg har 12 blokker som er klar for sammensying. Jeg kjøpte disse stoffene for ca 10 år siden!! Ja, du leste riktig....det er for gale at det skal bli liggende så lenge men sånt skjer, hihi...og jeg vet at jeg ikke er alene om det. :)
Jeg tenkte det skulle bli et vognteppe men det ser ut til at det blir litt for stort til det, så da får det bli et baby teppe, evt. krabbeteppe. :)
Synes at blått og gult er så fint sammen.


Ønsker alle som titter innom en riktig fin helg! Velkommen til ny følger. :)

Torill

1 kommentar:

  1. Så flott å få brukt av dei stoffa som berre blir liggande...det blir sikkert ett flott teppe.Log Cabin er jo en vinnar ;o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)