søndag 19. august 2012

Log cabin teppe...

Ja, da var log cabin teppe mitt ferdig. Dvs. blokkene og ramme er sydd sammen så da er det bare vatt og bakstykke som gjenstår. Jeg la inn en liten mørkerød tittekant som går igjen i de bittesmå blomstene i et av remsene. Synes teppe ble veldig fint om jeg skal si det selv. :)

Det har vært en veldig god dag i dag der jeg føler jeg har fått gjort mye. Var nettopp ute og gikk meg en god tur også.....og forhåpentligvis brent noen kalorier, hehe. :)



God søndag!!

Torill

5 kommentarer:

  1. Det ble virkelig et nydelig teppe. Jeg har selv planer om et større log cabinteppe, og leter etter inspirasjon, og her får jeg masse. Tusen takk.
    Og den røde tittekanten var dekorativ.

    SvarSlett
  2. heisann :) plutselig så er det flere innlegg siden sist jeg var innom deg. Et vakkert teppe du har sydd. Jeg ble endelig ferdig med mitt store Roseteppe i går. Da tok jeg den siste håndsømmen på lukkekanten. Bare tull at det har ligget så lenge for det har jo bare vært lukkekant igjen...men nå er det altså ferdig og jeg gleder meg til å begynne på andre prosjekter. Og takk for alltid koselige hilsener på bloggen min. Setter pris på det :) Ønsker deg en fin fin uke. Klemmer Merethe

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Hei.
    Nydeligt teppe.Friske og fine farger.

    SvarSlett
  5. Flott teppe,morro å sy log cabin.Likte godt fargekombinasjonene:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)