torsdag 16. august 2012

Gøyalt teppe...

Som nevnt i forrige innlegg fikk jeg snopt meg en del stoffer, mønster og annet tilbehør i ferien. Jeg kjøpte blant annet mønsteret til dette teppe. Jeg falt pladask når jeg så det. Er det ikke artig?! Gøyalt og jentete teppe med kjoler på. En flott måte å få brukt rester på da hver bit ikke er så altfor stor.
Jeg gleder meg til å begynne på denne. :)

Det nærmer seg helg og godt er det. Det har ikke vært en god uke dette men sånn er det bare av og til. Jeg har hatt litt tid på syrommet og fått begynt på et baby teppe med logg cabin mønster. Skal få knipset noen bilder og vise dere.

Ønsker dere en fin fin fredag i morgen!


 Her ser dere et "up close" bilde av noen av kjolene.


Til deg som kommenterte i forrige innlegg og lurte på hva quiltebutikkene het: Butikken som jeg har flest bilder fra og hvor jeg kjøpte dette mønsteret heter " Quilters Cove", en koselig og akkurat passe stor butikk som var veldig innholdsrik etter min mening. Så var jeg på " The Quilt Place" som var gigantisk ( i allefall i forhold til norsk målestokk) og de hadde MYE stoff. Rekker på rekker med stoff og det var ganske ryddig lagt opp med alt av blomster på et sted og alt med dyr på et sted, striper, prikker osv. Men når sant skal sies så var det såpass stort at jeg ble litt overveldet og fant liksom ikke frem. Høres sikkert rart ut for de fleste sydamer vil vel helst "drukne" i stoff, hihi.

Torill

2 kommentarer:

  1. Ja, dette likte jeg! Teppet er både fint og spesielt. :o)

    SvarSlett
  2. Så kjempetøft.Nå får vel restene bein og gå på.;)))).
    PS:sitter og syr boketui.HM.
    Ha en super kveld.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)