mandag 18. juni 2012

Spisebrikker klar for taco kveld...


Ja, da var jeg endelig ferdig med spisebrikkene jeg nevnte for en god del innlegg siden...kremt. Det er ikke bare bare å komme over stoffer i haugen som er kjøpt inn for mange, mange år siden (10+) og så gå i gang med noe som jeg ikke engang husker helt hva planen var. Haha. Jo, planen var spisebrikker MEN jeg husker ikke hvilket mønster jeg så for meg, så derfor gikk jeg bare i gang med noe enkelt. Ruter i midten og med ramme rundt. Når jeg var ferdig med de 4 brikkene så var det ikke nok stoff til avslutningskanten. Stor sukk! Selvfølgelig finnes ikke akkurat dette grønne stoffet lenger så etter mye leiting kom jeg endelig over noe i samme nyanse. Litt rester ble det og dermed ble det noen mugrugs, MEN igjen så var det ikke nok til avslutningskanten. Derfor mangler den kanten på disse bildene foreløpig....

Det har ikke blitt mye blogging på meg i det siste. Været har vært for fint til å sitte inne, MEN nå kom regnet og skyene. Da får jeg kanskje litt tid til å ta meg en runde i blogglandia! :)

Det blir en travel uke...kom akkurat hjem fra skoleavslutning for 6 klasse i kveld, og i morgen er det sommer avslutning i Quiltelaget og på onsdag igjen er det avslutning for 4 klasse. Puh! Tror barna gleder seg noe enormt til siste skoledag på fredag og må si meg enig. Det skal bli godt å ta seg en pause fra alle disse skoleaktivitene som spiser opp ettermiddagene våre.



Ønsker alle som titter innom en super flott uke!



Torill

3 kommentarer:

  1. Tøft.. Godt å høre at det ikke er bare meg som har aldrene stoff liggende. Her har lar sommerværet vente på seg, så det er godt å ha en innehobby:))
    Ha ei flott uke du også

    SvarSlett
  2. Hei.
    Ja di ble kjempefine.;)
    Du gamle stoffer hva er det????????????????
    Hi Hi tuller.Noe kjent der ja.HM.
    En flot uke og frihelg;)Hilsen nabon.

    SvarSlett
  3. Flotte brikker. Å kjenner at jeg savner tid på systuen, men jeg storkoser meg også i hagen så da må jeg jo bare velge etter været egentlig :)
    I dag er det overskyet men godt vær. Planen i dag er å vaske og koste i drivhuset. Må til etter alle timer med planting der. :) God søndag. Klem Merethe

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)