søndag 24. juni 2012

Penaler til voksne...


Ja, da var det siste skoledag for barna på fredag og de er overlykkelige. Tror de synes det er like godt som oss voksne med ferie. Mor og far i huset har enda 2 uker igjen av jobb før vi kan juble, men jeg tror de neste ukene kommer til å gå fort.

I år var siste året min datter får ha læreren sin og fra neste år i 5. klasse får de ny lærer. I den forbindelse måtte vi jo ha en gave til både læreren og assistent lærer. Begge disse damene har vært en stor favoritt hos min datter.  De fikk hver sin "voksen penal" som vi fant ut de kunne bruke på skolen å ha sine penner, blyanter, briller og annet nips som en lærer måtte ha. Oppi penalet lå vi et armbånd som vi snopte på CMYK. Det var faktisk veldig fint og kunne godt tenkt meg et selv. Fikk desverre ikke tatt bilde av armbåndene, men her ser dere penalene. Både penaler og armbånd falt visst i smak og min datter fikk mye skryt. :) Det er veldig kjekt når en gave mottas med sånn glede.


Med lett regn i dag holder jeg meg inne og gjør mine husmorlige plikter. God søndag til alle som måtte titte innom!


Torill

5 kommentarer:

  1. Stilige penal du har sydd. De kommer til å gi glede lenge....

    SvarSlett
  2. Flott blogg du har. Takk for koselig kommentar på min blogg. Jeg har lagt meg til som følger og skal stikke innom fra tid til annen.

    SvarSlett
  3. Kjempefine! Ha en go' søndag :O)

    SvarSlett
  4. Nydelige stoffer du har brukt! Det er ekstra hyggelig å få noe hjemmelaget, så damene ble nok glade, tenker jeg. :o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)