søndag 10. juni 2012

Face lift...


I dag har bloggen hatt "bli ny" dag og fått seg en liten "face lift". Stor takk til min fantastiske søster for hjelpen. Hun jobber som Grafisk Designer og er så kreativ og flink. Jeg har lenge hatt lyst til å forandre litt på ting og tang. Jeg må innrømme at jeg ikke er så flink med tekniske ting og da er det godt med litt hjelp.

Helgen har gått til gjerde bygging...ja, vi holder på fremdeles. Ting tar tid! Det skal måles, sages, grunnes, males og tilslutt spikres på plass for så å male siste strøk. Været har vært flott denne helgen så vi har fått gjort MYE!

Ha en super fin uke dere!

Torill

3 kommentarer:

  1. ♡ Gøyt at jeg kunne hjelpe! ♡

    SvarSlett
  2. SÅ fint det ble på bloggen :) Ja ting tar tid. Min mann holder fortsatt på med rekkverket på den nye terrassen. Begynner å se slutten på snekringen men så er det maling ... ;) Blir vel ferdig i løpet av sommeren får vi håpe. ;) Ønsker deg en flott uke,klem Merethe

    SvarSlett
  3. Å det ble kjempefint på bloggen din. Kjekt å ha ei søster som kan hjelpe:)) Takk for alle koselige kommentarer på bloggen min.
    Ha en fin mandagskveld

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)