søndag 6. mai 2012

Noen nye penaler er klar...





Ja, så var disse penalene som jeg nevnte for noen innlegg siden endelig ferdig! Det ble 2 med frosker, 2 med kattunger, 2 med fotballer og 1 med sommerfugler på. Veldig kjekke gaver til skolebarn. Så dersom du trenger en gave er det bare til å gi beskjed, jeg selger, hihi! :)

Vi hadde en fin dag i konfirmasjonen i går, tiltross for at det snødde!! Det tror jeg blir noe konfirmanten husker. :) Kaken ble vellykket så den får jeg vise frem i morgen.

Ha en fortsatt fin søndag!

Torill

3 kommentarer:

  1. Hei kjære Torill. Nå er det lenge siden jeg har vært rundt på besøk... så godt du tok motet til deg og pratet med denne kollegaen din. Ingen skal oppføre seg slik på en arbeidsplass. Flotte pennaler har du sydd også. min sy lyst daler i takt med at hagen våkner til live igjen. Da er det bare hagen som gjelder. Kakene dine så da veldig gode ut. Her går det i knekkebrød og gjærbakst for tiden. Men har lyst å prøve på en ostekake om ikke så alt for lenge. :) Ønsker deg en fin fin uke. Klemmer fra Merethe

    SvarSlett
  2. Kjempefine pennaler du har sydd:)

    Ha ei fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  3. Hei flitteigelisa;)
    Flotte penaler du har laget.Ha en super fin quilteuke.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)