onsdag 16. mai 2012

Et nytt familiemedlem...


Dette er lille Kanel. På bildet er han bare 5 uker gml. Min datter har ønsket seg kanin det siste året og jeg har utsatt det så lenge som mulig. I utgangspunktet synes jeg vi har nok dyr (og der vet jeg det er en del som er enig, hihi). Men tapet av hunden før jul var tungt og min datter var blitt så flink til å gå tur med ham, så savnet har vært stort hos minsten. Gleden var stor hos 9 åringen når hun endelig kunne velge seg ut en liten kanin unge. Det ble en Hermelin og de blir visstnok ikke så store. Søt er han i allefall og utrolig morsom. :) Jeg kan ikke si at jeg har noe særlig erfaring med kanin men har virkelig fått sansen for denne lille karen!

Ha en flott kveld!

Torill 

5 kommentarer:

  1. Å for en skjønning!! :) Døtrene mine hadde kaniner når de var små. Herlige dyr. De løp fritt i hagen og stakk faktisk ikke av. Ønsker deg en fin dag i morgen. Klem Merethe

    SvarSlett
  2. Helledussan så nydelig. Jeg tipper jenta di kommer til å ta godt vare på denne lille karen:)
    Ha en strålende 17. mai:)

    SvarSlett
  3. Ååå .. så søt .. :o) En liten kosekanin er vel ikke å forakte. Miniprinsessa ønsker seg kanin hun med .. men jeg som deg - vet lite om kaniner og de bør vel ha mulighet til å være litt ute regner jeg med ..??

    Håper dere har hatt en fin 17. mai og at helgen blir toppers - klemmer :o)

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Åååå, helledussen så søt!!
    Her i huset har vi hatt kaniner i mange år, riktig gamle ble de også - veldig koselige dyr som ikke krever all verden.
    Praktisk er det også, siden de kan spise mye av skrellet som vanligvis går i søppelet.
    Ønsker deg en riktig fin helg, og kos dere med det nye familie medlemmet ;))
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Hei.så søøøøøøt.
    Tenker susanne tar godt vare på denne::)
    God helg til dere.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)