tirsdag 1. mai 2012

Cookies, nam, nam...


Mai måned er her og solen skinner i Bergen by! Det har vært en herlig dag. Vi har jobbet i hagen stortsett hele dagen og innimellom øktene fikk jeg tid til litt cookie baking. "Chocolate chip cookies" er en stor favoritt her i huset. Forsvinner fort gjør de også, hehe. Det er meldt fint vær i morgen også, jippee! Litt godt at det bare er 3 arbeidsdager igjen av uken også. :) Til helgen skal vi i konfirmasjon til en niese og jeg skal bake en kake. Håper den blir vellykket siden jeg har tenkt å prøve ut en ny oppskrift.

En riktig fin solskinnsdag ønskes dere!

Torill

1 kommentar:

  1. Cookies .. nammm ... synd jeg ikke kan unne meg sånt på ei stund ..

    Digger at du sa ifra til din nebbete arbeidskollega .. :o) Bare så synd at vi som ikke er vant til å si fra - går rundt og ruger på det lenge etterpå .. kanskje får man til og med litt dårlig samvittighet .. og det til tross for at det var på sin plass å si fra .. nesten litt komisk når en tenker på det .. :o)

    Du får ha ei kjempefin helg .. og selvfølgelig blir kaken din bra .. :o) Klemmer!!!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)