søndag 8. april 2012

Prinsesse pus...

Dette er min skjønne jentepus Maiken. Hun sov så søtt i kurven sin her om dagen. Jeg måtte bare knipse noen bilder av henne. Kanskje noen av dere husker at jeg sydde et katte-teppe av restestoffer (crazy quilt)...eh, det kommer vel ikke helt til sin rett her da.....det er vel såvit teppe synes under denne sovende frøken.
Det har ikke blitt mye tid til sying i påsken. Jeg trodde jeg skulle få gjort så mye, men, men....
Tid til blogging og besøk hos andre bloggere har jeg i allefall fått tid til og det er jo alltid koselig. :)



Fortsatt God Påske til dere som titter innom!

Påskehilsen fra Torill

5 kommentarer:

  1. Flott katt du har.
    Avslappende å så herlig.
    Katter er så skjønne dyr:)
    Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  2. Ja en pen pus.
    Og det såg virkeligt ut til att katten hadde det veldigt bra på teppet.;)))))))))))))))))))
    Fortsatt god påske.til både matmor og katt.H.kjærsti.

    SvarSlett
  3. Så søt pus da :)

    Snille matmor som lager så fint og godt et teppe hun kan sove på :o) Likte det nye sybordet ditt .. har så lyst på et bord jeg kan bruke til kombinert pc-/skrive- og arbeidsbord. At det er justerbart på forskjellige måter var jo veldig kjekt.

    Håper du har hatt ei flott påske og at vi snart får skikkelig vår ute :o) Stor klem til deg!!!

    SvarSlett
  4. Heisann :)) Helg igjen og med sol... fiiin dag. Også kommer datter med to av barnebarna hit i dag. Skal kose meg gæli da ;) Så skjønn en pus du har. Også så det ut som den kosa seg masse på det flotte teppet. God helg til deg. Klem Merethe

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)