søndag 1. april 2012

Nytt sybord...

Endelig har jeg fått meg et nytt sybord på syrommet. Jeg fant dette kjekke bordet på Ikea. Den har en nedfelt glassplate/vindu som kommer godt med når jeg skal tegne av mønster o.l. Nå slipper jeg å stå oppetter vinduet. :) Bordet er vel egentlig et tegnebord og bordplaten kan vippes opp og reguleres i høyden også. Det kommer godt med når jeg skal stå lenge med skjærebrettet. De fleste bordplater er for lav og det kjennes på ryggen etterhvert.
Jeg får komme meg tilbake til ommøbeleringen. Måtte bare ha et lite blogg-avbrekk. :)

God Påske til dere som har begynt på påskeferien allerede. Det blir først på onsdag for min del. :)

Påskehilsen fra Torill

3 kommentarer:

  1. Ser ut som du har funnet deg et praktisk sybord. Heldig er du som har Ikea i nærheten...
    Jeg har et dårlig "sybord". Det er for lavt og for smalt. Aller helst skulle jeg hatt et helt nytt syrom, med plass til stort sy- og arbeidsbord. Ja,ja, det er nå lov å drømme;))

    God påske!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Dette så ut til å være et perfekt sybord!
    Berit

    SvarSlett
  3. Heisan jeg sliter med akkurat det samme når det gjelder ryggen når jeg syr og tegner mønstre og dette bordet er jo perfekt. Husker du hva bordplaten heter for jeg finner det ikke når jeg ser på ikeas sine nettsider :( Hadde blitt kjempe glad om du svarte på mailen min janeemmanuelan@live.no.. På forhånd takk :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)