mandag 16. april 2012

Guttepusene sin tur...



Ja, så var det guttepusene i huset sin tur til å vise seg frem. Kanskje mest fordi matmor ikke har noen spennende nye quilteprosjekter å vise frem...enda. Det vil si jeg syr og syr om dagen. Jeg har 7 nye penaler på gang og 4 spisebrikker og mug rugs som "bare" venter på lukkekanten. Men ting tar tid, så i mellomtiden kan jeg jo vise frem disse to kjekkasene våre. Casper elsker å legge seg midt i trappen slik at alle må trakke over ham når vi skal opp/ned. Bildet av Bamse som henger over bassengkanten tok jeg i fjor sommer.  Synes det var et artig bilde. :)



Jeg burde vel ha sydd litt i dag også, men kjenner at det er en sånn tung mandag og da er det best å la være. Håper alt står bra til med dere følgere. Jeg takker så mye for hyggelige hilsener jeg har fått i det siste. Setter veldig pris på det. :)


Torill

2 kommentarer:

  1. Heia, herlige pusebilder! Tusen takk for bilder som varmer hjertet :o)

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Så herlige bilder av dine skjønne katter... Casper ser jo helt konge ut der han troner i trappen:))

    Ønsker deg fortsatt flotte dager resten av uken:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)