mandag 30. april 2012

Et lite livstegn fra meg...

Som dere skjønner av forrige innlegg så hadde jeg en tøff uke for ca 14 dager siden. Jeg skal ikke gå for mye i detalje men kort fortalt så har jeg en kollega som ikke er særlig hyggelig. Om jeg spør henne et enkelt spørsmål om noe så får jeg nærmest "hode høgget av". Hun svarer aggressivt og frekt. Jeg har opplevd flere slike hendelser i løpet av det siste året, så tilslutt rant begeret over! Det endte med at jeg måtte trappe opp på kontoret hennes og fortelle henne at dette finner jeg meg ikke i!! At hun må klare å snakke med folk på en skikkelig måte og oppføre seg profesjonelt på jobb, osv.... Huff, hele hendelsen tok helt piffen av meg. Jeg er ikke vant til å måtte snakke til folk på den måten så jeg var dårlig i flere dager. :) Ja, ja men jeg må si jeg var ganske stolt av megselv også, som fant motet til å ta dette opp med vedkommende. Det viser seg i ettertid at det er flere kollegaer som har opplevd det samme som meg men som bare ikke har gjort noe med det. Ja ja, nok om det........


Jeg var på senteret her en dag og kom over denne søte fuglehus-blomsterpotte-saken. Synes den var så fin! :)

Jeg har så smått begynt å sy på litt av det jeg har ligggende. (Det stoppet litt opp etter ovenfornevnte hendelser.) Godt at det er fri i morgen, kanskje jeg får sydd noen sting da. Jeg har et terrassegulv som må beises så det får vel første prioritet siden det er meldt fint vær. :)

Ønsker dere en avslappende og deilig morgendag. :)

Torill 

1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)