torsdag 15. mars 2012

Påske egg...

Jeg har sydd meg et påske egg!! Mønsteret er av Judith Eknes og jeg falt pladask for det. Helt enklet var det ikke...litt vrient å sy buede former og egget mitt er nok ikke helt rett, men et bra første forsøk. :) Tenk så  gøy å sy et sånt i litt friske sterke farger. Jeg får vel prøve det også. :) Her ser dere egget både med og uten snop.

Ellers har det ikke blitt så mye sying på meg den siste uken. Ryggen min har "streiket" og jeg har løpt til kiropraktor annenhver dag. Har holdt meg hjemme fra jobb de siste par dager. Det har hjulpet kjenner jeg. :)

Håper dere der ute er friske og raske!


Quiltehilsen Torill

2 kommentarer:

  1. Hei sann :) stilig egg. Nå kom jeg på en artig påskekurv jeg sydde i fjor...skulle jo ha sydd slike til alle barnebarna..men :) Ikke godt når ryggen streiker.. god bedring og vær forsiktig. God helg . klem Merethe

    SvarSlett
  2. Hei. Nydelig påskeegg. Jeg ble frista til å kjøpe det mønsteret jeg også, men så stod det at det kunne være litt vrient å få til i buene og da slo jeg det kjapt i fra meg:))
    Men når jeg ser ditt så frister det aldri så lite.
    Flott at du har meldt deg på min Give awaye. Nå nærmer det seg trekning:) God helg.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)