onsdag 21. mars 2012

KatteOppheng...

Jeg har sydd dette katteopphenget siden sist. Jeg kjøpte dette mønsteret for en god del år siden og som jeg har nevnt i tidligere innlegg så er målet mitt å sy ting som jeg ikke har sydd før. Spesielt med tanke på div. mønster som jeg har liggende som jeg enda ikke har begynt på. Dette mønsteret er av "Vera´s mønster design". Jeg får se om jeg finner en veggplass til denne ellers får det bli med på messe til høsten. :)

Beklager, det ble et litt uskarp "hurtig" bildet.

En fin onsdag ønskes dere som titter innom! :)

Quiltehilsen, Torill

4 kommentarer:

  1. Morsomt veggoppheng:) Du finner nok enn plass til det, tenker jeg:))

    SvarSlett
  2. Stilig veggoppheng. Passer jo godt hos deg som har så mange pusekatter ;) klem Merethe

    SvarSlett
  3. Ååå så fint oppheng.
    Håper du finner en fin plass til det.
    Klem

    SvarSlett
  4. Bare innom for å ønske deg god helg (som snart er her) og god påske. Klem Merethe

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! :)